.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاكسار شهردار قانوني رشت

رئيس شوراي شهر رشت عصر امروز محمدرضا خاكسار را به عنوان شهردار قانوني رشت معرفي كرد. 
   
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد رضا قاسمي عصر ديروز در جلسه شوراي اداري شهرداري كه با حضور نيمي از اعضاي 9 نفره شورا و مديران شهرداري رشت در مكان شهرداري برگزار شده بود اظهار داشت: پس از اينكه حكم شهردار منتخب شورا از سوي وزارت كشور پس از دو ماه رد شد، اين پرونده به شوراي هيئت حل اختلاف ارجاع داده شد كه پس از مهلت 15 روزه جوابي دريافت نشد.
وي افزود: شورا اعلام كرده بود كه چنانچه در مدت مقرر هيئت حل اختلاف نظر خود را اعلام نكند شورا طبق قانون مي‌تواند شهردار را انتخاب كند.
قاسمي ادامه داد: ‌ما پا به پاي موازين قانون حركت كرديم و حكم شهردار نيز صادر و از امروز محمدرضا خاكسار شهردار قانوني رشد است.
وي از مديران شهرداري خواست تا نهايت همكاري و تعامل را با شهردار جديد رشت داشته باشند.
قاسمي تاكيد كرد: موفقيت شهرداري رشت در گرو همكاري و تعامل مديران شهرداري با شهردار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 23 مرداد 1386
آفرین به همت و ایستادگی شورای محترم شهر رشت ،که اگر زیر بار تصمیمات شکمی و غیر معقول وزارت فوق میرفتید معلوم میشد که شورا هیچ ارزشی ندارد در هر حال موفقیت این شورا و شهردار محترم را زیر لواءجمهوری اسلامی ایران آرزومندم
حداد 23 مرداد 1386
واقعا در اختيارات شوراي شهر ميباشد كه چنين حكم بدهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ی 24 مرداد 1386
این همه جار و جنجال برای چیست ؟ آیا یرای رسیدن به مقصود باید به هر روشی متوسل شد و مسئولین استانی وکشوری را زیر سوال برد ؟ چه اشخاصی از وضعیت ایجاد شده سود میبرند و خوشحال میشوند؟ چرا وچگونه و به چه علت 9 نفر اعضای شورای شهر در تصمیم گیریها به یک نتیجه گیری قاطع نمی رسند و تصمیمات شکننده میگیرند ؟ بفرموده مقام معظم رهبری امسال سال اتحاد ملی انسجام اسلامی است آیا اعضای شورای شهر در این مسیر حرکتی کرده اند؟ آیا تصدی پست شهرداری از خلافت حضرت علی (ع) بالاتر است که نتوانستید صبر و سکوت کنید ؟ خدمت کردن های و هو ندارد . مصالح نظام را بر مصلحت شخصی و گروهی خود مقدم بدارید و تقوا پیشه کنید و مشکلات شخصی خود را به جامعه تسری ندهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.764 seconds.